Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Moaan | użytkownik

imię i nazwiskomonika kucharska adresMielec/Rzeszów/Kraków zarejestrowany13.06.2008 @20:36:58 ostatnio na stronie07.05.2017 @14:19:06
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1851886
digarty23 komentarze664 posty na forum1

komputer / sprzęt
farby i pędzle, nikon, a obecnie zenit E i lubitel 166b

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Je¶li nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~enjoylife    01.07.2009 @22:52:50
buuuuuuu
~Kwiatek10    01.07.2009 @19:36:02
nusi nusi do podusi! :D
~ironman80    28.06.2009 @13:01:32
dzięki za komentarz, pozdrawiam
~dafid    28.06.2009 @12:45:21
przepalona bo po lewej było okno. Dzieki za kometarz i cenne uwagi
~Bojnocha    28.06.2009 @12:37:09
Dziękuję
~soiree    24.06.2009 @11:41:18
Dziękuję za radę
_______
' to pokaże twoim myślom, że wcale nie masz umysłu. '
~paradiz    22.06.2009 @13:35:11
dziękuję pozdrawiam
~tenco    21.06.2009 @22:07:10
dziekuje
~enjoylife    20.06.2009 @18:16:04
:P
~enjoylife    20.06.2009 @18:15:50
okej ewentualnie mogę nim być;P lepiej być Sidem nr 2 niż żadnym
~enjoylife    20.06.2009 @18:12:05
¶¶¶¶¶¶¶¶¶ więc kim ja jestem?:P
~enjoylife    20.06.2009 @15:35:32
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶;P nie bo ten mlecyk jest mójSidzie numej dwa
~Kwiatek10    19.06.2009 @16:57:41
eheeee

zrozumiałas dzisiejszy zart PAwełka do mojej osoby? xD
bo ja kminiłam kminiłam i nie wiem o co kaman! :D
~Rainbou    18.06.2009 @23:04:12
witaj nieznajoma a zarazem piekna. te zdjecia no cóż..
~Kwiatek10    17.06.2009 @17:22:34
oh oh :D
~llukaszz89    14.06.2009 @22:13:26
Tak ze zdjecia... dziekuje za porady na pewno sie przydadz±. pozdrawiam
_______
:D
~nonkonformyst    14.06.2009 @21:01:43
tak wiec nie kwestionuje - i w sumie nie popieram kopiowania, ale jak mowa o konkursie to juz inna bajka.

Również pozdrawiam
_______
,, trzeba było kleski żywiołowej zeby zlazł z łóżka i armi Stanow Zjednoczonych, zeby zabrał sie do pracy''
~nonkonformyst    14.06.2009 @20:51:22
tak wiec nie jestem zwolenniczk± grottgera. Bo nadal sadze ze kom . jest fatalna
_______
,, trzeba było kleski żywiołowej zeby zlazł z łóżka i armi Stanow Zjednoczonych, zeby zabrał sie do pracy''
~malarz84    14.06.2009 @17:25:11
Dzięki ja również
~barbaraolejarczyk    14.06.2009 @15:11:57
dzięki ci
~BlekitnaLaguna    14.06.2009 @15:06:34
Dzięki
~Enshy    14.06.2009 @15:04:31
dzięki ^^
~Isgol    14.06.2009 @15:04:16
dziekuje :d
~PilarPhotography    09.06.2009 @23:35:48
Kolejna co to obdarza ludzi swoimi fantastycznymi spostrzeżeniami... Osoba zna pojęcie konstruktywna krytyka?
ostatnio edytowane: 2009-06-09 23:36:52
~Darkena    02.06.2009 @18:00:49
Pozdro od Bochenka, yaaaay :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należ± do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadaj± za ich tre¶ć.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt